Zijn er tegenwoordig moderne kunstschilders die schilderen als bijvoorbeeld Jean Claude Monet?

Tóen waren er goeie schilders, ... zijn die er nu ook?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik persoonlijk vind de schilderijen van André Balyon erg mooi. Ziet er heel erg 'echt' uit en veel detail. In de stijl van de oude meesters :-)
Op de eerste link zijn website.

Op de tweede link kan je verder zoeken via Wiki, hier staat een lijst van hedendaagse kunstenaars. Klik daar op een naam en via de persoons Wiki pagina kan je dan vaak weer door naar hun eigen website. (Zo kwam ik ook bij André Balyon terecht, op de Wiki pagina staan vaak geen voorbeelden helaas).

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tof, bedankt!

Andere antwoorden (2)

Ja, ik... maar de wereld is nog niet klaar voor mijn kunstwerken. Pas over 200 jaar worden ze op waarde geschat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha+!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de lach
Een absoluut goeie (en succesvolle) NL schilder is Henk Helmantel. Jos van Riswick en Aad Hofman zijn ook zeer talentvol.