Tijdens de show Nike van Lenette van Dongen werd er muziek gedraaid. Wie weet van welke artiest?

Vlak voor het stukje met de pop. Het leek wat op klassiek. Wie weet hoe het stuk heet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

itel CD: Hemera, track: Antartica & Cyril Orcel, zanger: Domini Que Corbia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fantastisch! Dank voor je supersnelle antwoord!

Andere antwoorden (2)

Dat was muziek van de countertenor Dominique Corbiau, de compositie heet Memoria. Hier kan je het beluisteren: http://www.dominiquecorbiau.be/medias.html
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heey geweldig! Dank je wel.
het gaat om de zanger Marc Marie Huijbregts volgens ons