Nee, maar wel van Bali.
. . .
Het zou mij niet verbazen als het beeld op de onderzijde gesigneerd is met A. (of A.A.) Fatimah. Op Catawiki staan meerdere houten bustes die er gelijkenis mee vertonen. De gerenommeerde houtsnijder A.A. Fatimah werkte op Bali tussen 1940 en 1950 en werd bekend om zijn ebbenhouten sculpturen.
Toegevoegd op 14 mei 2023 21:39: tekst
Amadea
11 maanden geleden
jc54
11 maanden geleden
@Amadea; Het beeldje in jouw link toont wel gelijkenis, maar is anders. Heeft o.a. een hoger voorhoofd. Dus niet zeker dat het beeldje van Tuffy Balinees is.
Amadea
11 maanden geleden
Sinds wanneer hebben alle (beelden van) mensen een even hoog voorhoofd?