wat zijn de contactgegevens van het afgietatelier in het Jubelpark Brussel?

voor een project heb ik enkele "antieke" beelden nodig.
bij mijn zoektocht vond ik enkele artikels over het afgietatelier, dat zou gelegen zijn aan het Jubelpark in Brussel dat op vraag replica van oude beelden afgiet voor scholen, particulieren....
Maar nergens staat er een adres. en ik vind het ook niet als ik "afgietatelier" google noch bij de zoeksites zoals 1207.
Het afgietatelier zou de enige plaats zijn waar men klassieke kunst kan laten reproduceren....dus als het daar niet kan zou ik niet weten waar anders.

11 jaar geleden

Het beste antwoord

In een artikel uit 2006 stond onderstaande naam en dit adres.
Afgietsel-werkplaats
Jubelpark 10 - Brussel
Vrije toegang van dinsdag tot en met vrijdag.
Van 9u30 tot 12 u en van 13u30 tot 16u.
Op donderdag open van 9u30 tot 18u

Zie op pagina 6 van bijgaand pdf-document.

De werkplaats bestaat nog zie in bron 2.

De verder gegevens:

Tel. : 02-741.72.94
Fax : 02-741.73.95
Email : moulages@kmkg-mrah.be
http://www.kmkg-mrah.be