Hoe heet het kruis van drie penissen in de film soof 1?

In de eerste film van Soof zie je een kruis (vergelijkbaar kwa vorm met een Jezuskruis/grafkruis) met de structuur , drie keer (boven en links en rechts) van een penis met onderin als standaard een balzak
Ik was benieuwd hoe dat kunstwerk heet en door wie het ontworpen en gebouwd/gemaakt is ?
En ik begreep in de film dat het beeld met vruchtbaarheid te maken had

Picture for question
een jaar geleden
2.2K
Amadea
een jaar geleden
Is ergens op internet een foto van dat beeld te zien? Zo ja, dan graag de link aan de vraag toevoegen.
Siri1995
een jaar geleden
Staat niet op internet wat ik tot nu toe kan zien maar ik kan wel een foto maken van het beeld op de film op het tv-scherm
Siri1995
een jaar geleden
Heb het even op beeld gefotografeerd

Geef als eerste antwoord