Wie is de persoon achter het meisje op de nachtwacht?

Achter het meisje op de nachtwacht staat nog een persoon, het lijkt nog een meisje met blond haar. Wie is dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Dit zijn alle personen:

De 18 schutters met diverse wapens bij het verlaten van het schuttersgebouw en het afdalen van enkele treden op een bruggetje, plus een tamboer, rennend meisje in het geel (volgens sommigen een mythologische geest), een ander meisje, een jongetje; bovendien aanvankelijk nog drie toeschouwers links (later afgesneden); in totaal aanvankelijk 27 of 28 figuren, na afsnijden nog 24 of 25 (plus een hondje).

De persoon achter het meisje is een van de schutters.

Toegevoegd na 3 minuten:
En er staat geen meisje nog achter het blonde meisje. Dat zijn haar lange blonde haren, die je zou kunnen verwarren met nog een ander meisje.