Wie is de kunstenaar van deze bronzen beeldjes man en vrouw zittend, lezend,?

Wie is de kunstenaar??

Picture for question
een jaar geleden
1.3K
Amadea
een jaar geleden
Op het meisje is iets met het getal 80 gedrukt. Wat staat er nog meer?
Hendrik123
een jaar geleden
nr 52 van de 980, daarna een onduidelijk stempel

Het beste antwoord

Bedankt voor het geven van de extra informatie. Dat hielp om er een betere foto van te vinden om op te googelen en de naam van de kunstenares op te zoeken!

Haar naam is Birgit Stauch. Deze in Baden-Baden in 1961 geboren dochter van de Duitse beeldhouwer en kunstenaar Alexander Stauch groeide op tussen de sculpturen. Na te hebben gestudeerd bij bekende beeldhouwers zoals Arno Breker en Rudolf Alexander Agricola vond ze haar eigen stijl.
Amadea
een jaar geleden
Hendrik123
een jaar geleden
dank
erg leuk te weten