Weet iemand waar ik papier van 25 cm in de lengte en breedte kan kopen?

Hoi. Ik heb papier van 25 cm nodig. Weet iemand waar ik dit kan halen of hoe ik dit het best kan doen??????

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Antoni
6 jaar geleden
Misschien bij Harolds Grafik in Rotterdam, aan de Burgemeester van Walsumweg 730 (bij station Rotterdam Blaak). Harolds is een heel grote winkel die allerlei tekenmaterialen en andere kunstenaarsbenodigdheden verkoopt. De winkel werkt sinds vorig jaar samen met Gerstaecker. De online verkoop gaat ook via de website www.gerstaecker.nl. Voor vragen en/of opmerkingen kan je de winkel bereiken via telefoonnummer 010 4120512. Of door een e-mail te sturen naar verkoop@harolds.nl.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat voor papier bedoel je? fotopapier? schrijfpapier? vetvrij papier? voor servetten? tekenpapier?

Antwoorden (2)

Die maat bestaat niet, dus moet je A3 kopen en deze kleiner knippen. Evt bij copy shop
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Elke gespecialiseerde winkel in teken- en schilderspullen heeft papier in verschillende maten, ook in vierkant 25x25cm. Het is een standaardmaat in tekenblocks en verkrijgbaar in verschillende papierdiktes en reliëfs. Sommige merken hebben niet exact 25x25 cm maar een halve cm meer of minder, o.a. van het merk Hahnemülle in de serie Quattro.