Kent iemand deze muurschildering?

Wie weet waar dit is, en wat de functie van het gebouw is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Antoni
6 jaar geleden
Heb je enig idee waar dit is, niet de plaats, maar bijvoorbeeld wel het land?
tinus1969
6 jaar geleden
Hoe kom je aan deze foto?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit is de Boerderij in Zoetermeer.
Zie ook mijn antwoord voor meer info.

Antwoorden (1)

Dit gebouw staat in Zoetermeer en is in gebruik door CultuurPodium Boerderij.
Dit gebouw staat er sinds begin jaren '90, en betreft de nieuwbouw van dit jongerencentrum. Het oorspronkelijke jongerencentrum was een authentieke boerderij dat vanaf de jaren '70 als jeugdhonk fungeerde. Omdat niet meer aan de veiligheidseisen kon worden voldaan is een nieuw gebouw neergezet op 100 meter van de originele boerderij, dat tegenwoordig in gebruik is als appartement.
Ondanks de nieuwbouw is de naam 'de Boerderij" behouden.
De betegelde muur met koeien refereert nog aan oude locatie.

Wie het ontwerp heeft bedacht weet ik niet maar je zou http://cultuurpodiumboerderij.nl/ kunnen contacteren.

Er is vast nog wel een oudgediende werknemer of vrijwilliger die deze informatie voor je kan opzoeken!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Goed gevonden! + 1 voor je antwoord! De Boerderij aan de Amerikaweg 145 in Zoetermeer. Ik ben er regelmatig geweest, maar zag dan nooit deze kant van het gebouw.