Wie herkent de handtekening van deze schilder?

Het gaat om een schilderij dat al lang in de familie is. De afbeelding is een bospad met een figuur en een paard dat een boom voortsleept

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
lastig te zien, de foto is van opzij genomen. een rechte foto helpt.

Antwoorden (1)

Misschien is het een schilderij van C. Gerhardt.

Op deze website https://veiling.catawiki.nl/kavels/7079461-c-gerhardt-20e-eeuw-boerenerf vind je een schilderij "Boerenerf" van hem dat in augustus 2016 bij een veiling is verkocht voor € 71,-.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank voor het antwoord maar deze schilder is het zeker niet. Ik plaats even een betere foto
Antoni
6 jaar geleden
Lijkt jouw schilderij dan niet op dat van de veiling? De handtekeningen kunnen van elkaar verschillen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De stijl is behoorlijk anders. Ik zal vandaag nog een foto plaatsen van het complete schilderij