ik zoek de betekenis van eenpentekening , voorstellende twee handen die elkaar vast houden,wie kan hier iets over zeggen?

Een tekening in zwart / wit, ongeveer 25 bij 35 cm. groot. Waarschijnlijk van een Duits kunstenaar.
Alvast dank voor de moeite!

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze pentekening staat voor eenheid en verbondenheid. Het symboliseert de kracht van twee mensen die samenwerken en elkaar steunen. Het is een universeel symbool dat vaak wordt gebruikt om liefde, vriendschap en loyaliteit te symboliseren.
Bronnen:
5 maanden geleden