hoe heet een foto's waar je van afstand 1 foto ziet en van dichtbij meerdere kleine foto's?

ps. het liefste niet een te duur programma wil ik hier voor gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zoiets noem je een foto mozaiek

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk maar eens op de pagina genoemd in de bron
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je snelle reactie

Andere antwoorden (1)

Dat zijn fotomozaieken, op onderstaande site kun je zien hoe het in zijn werk gaat en kan je het ook leren

Het is eenvoudig, je hoeft geen ingewikkelde software te downloaden. Je werkt volledig online.

Het verzamelen van de foto's kan alleen, maar ook samen met andere personen.

Tijdens het maken kun je rekenen op eerlijk en vakkundig advies van een van specialisten. Bel (035-8874354) of mail ons voor een vrijblijvend advies
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zeg ik....