is er een site waarop een vriendin van me (14) haar tekeningen op zou kunnen zetten (zoals deviant)?

Een vriendin van me is een erg fanatieke hobbytekenaar, maar is op zoek naar een site om haar tekeningen op te zetten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn veel mogelijkheden om je werk online te zetten. De vraag is, wat je wensen daarbij zijn. Je kunt een eigen website bouwen tegenwoordig vrij eenvoudig); of je kunt het op een van bovengenoemde sites zetten, of op Flickr, op Facebook etc. Maar je kunt ook een pagina maken op Exto, dat is een verzamelsite waar kunstenaars en creatievelingen allemaal bij elkaar zitten. Bij Exto worden wel enkele eisen gesteld aan de manier waarop het werk wordt gepresenteerd - dit is om kwaliteit te waarborgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Instagram, je kan het met je vrienden en familie heel makkelijk delen en andere mensen in de hele wereld kunnen het zien
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op Tumblr zou kunnen.