Waar in Frankrijk vind ik het standbeeld van The Invisible Man?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat dat niet in Manhattan: http://www.nycgovparks.org/art-and-antiquities/monuments/black-history-month/invisible-man
anneliez
11 jaar geleden
Doet me eigenlijk denken aan "de kleren van de keizer"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je het beeld van Freddie Mercury?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PS. Zijn kleren hangen trouwens in de Efteling aan het haakje van de onzichtbare kleren van de keizer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat beeld is "Le Grand Van Gogh"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is dit een van de beeldjes uit de serie
"Les Voyageurs".

Het beste antwoord

Alle beelden van Bruno Catalano worden verkocht en zijn dus vaak in prive collecties of collecties van bedrijven. De beelden worden buiten op foto gezet maar staan daar niet op hun vaste plaats.

Toegevoegd na 16 uur:
Overigens schijnt het beeldje van je foto maar 70 cm hoog te zijn.

Toegevoegd na 2 dagen:
Naar aanleiding van de naam waar iHave mee kwam ben ik nog verder gaan googelen en vind ik dat het beeldje in Saint-Paul de Vence zou moeten staan maar ik kan verder geen gegevens vinden of dat ergens in een museum is of waar dan ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt voor de goede hulp!