kunnen een Facebook-pagina en een groep van eenzelfde naam aan elkaar gelinkt worden?

Wij zijn een kunstenaarscollectief van 10 personen, ik heb 2 dagen geleden een pagina aangemaakt, maar een dag eerder heeft iemand anders van ons collectief zonder dat ik het wist een groep aangemaakt van ons zelfde collectief. Kunnen deze gelinkt worden zodat wanneer iemand per abuis iets in de groep zet het ook te zien is op de pagina?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is het de bedoelingen dat de 10 personen een mededeling zien op facebook? en dat jullie in één groep worden geplaatst?

Als je bij de groep wil gelinkt worden, moet je de beheerder van die groep aanspreken, hij kan mensen toevoegen aan de groep.
Anders kun je altijd zelf een groep aanmakene en iedereen toevoegen, links in het menu.