Hoe bomen laten bloeden met een fotobewerk programma?

Voor school moet ik foto's bewerken. Nu doe ik dat nooit, dus ik weet ook niet met wat en hoe. Wat is een goed programma, via internet ofzo en iemand een goed idee hoe ik van normale gefotografeerde bomen bloedende bomen kan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niko
11 jaar geleden
je bedoelt "bloeiende bomen"?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, bloedende. en ook brandende graven trouwens. van het verhaal van Dante. hij geloofde dat als je zelfmoord pleegt ga je naar de hel en wordt je een boom en honden krabben aan de stammen. de ketters branden in open graven..

Het beste antwoord

ok.bloedende bomen.
met een goed fotobewerkingsprogramma .zelf gebruik ik photoshop,elements 8,.daarmee kan het.maar je zult eerst moeten leren om met dat program te werken.als je dat onder de knie hebt, kun je een boom laten bloeden.zonder enige kennis lijkt het me haast onmogelijk dit te doen.blijft over handwerk.neem ecoline of acrylverf en doe het handmatig.
veel suc6.