Weet iemand een zin waarmee je degene die je op de foto wilt zetten een echte lach kunt ontlokken?

Mensen natuurlijk op de foto zetten is geen probleem, maar op een natuurlijke manier laten lachen wel... weet jij een gouden zin?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

"Wat ben je toch een mooi mens"! al uit verlegenheid gaat de persoon lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

ik moet nu bijna wel bekennen dat ik je erg lief vind.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of afkeer/afschuw.
Zullen we eens naakt parachutespringen?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat bij 7 graden below zero!
Wat ze op school zeggen, is sex. En ze beginnen allemaal te lachen op de groepsfoto.

Dus voor jou de zin.

Heb jij of jullie ook zo veel zin in sex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg: Ze hebben je nu door...

Voel maar of het klopt... Het maakt zelfreflectief en dan laat het los in een ECHTE lach...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een "echte" lach kan je herkennen er aan dat er ook met de ogen wordt gelachen, niet alleen de mondhoeken. Om spontaan zo'n lach voor elkaar te krijgen zal je origineel en grappig moeten zijn. Of je zegt "lach eens met je ogen" en hoopt dat het model dan wel een echte lach kan faken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken dit van mijn kids. Meestal zeg ik dan iets van: "Nee, nou kijk je mooi hoor!", of: "Moet deze foto aan de muur of in de schuur?"

Ze beginnen dan vanzelf wel echt te lachen.

En vooral als je een digitale camera hebt moet je gewoon door blijven klikken terwijl je met ze aan de praat bent. Op je PC haal je de mooisten eraf en gooi je de rest gewoon weg. Ideaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet de foto aan de muur in de schuur...... whahahahahahahahahahaha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zie je wel? Jij was dus nu al mooi spontaan lachend op de foto gekomen. Het werkt dus echt ;-)
Wat zie je er prachtig uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt denk ik aan de te fotograferen persoon. Wat de één grappig vindt, is voor de ander genant bijvoorbeeld.

Je kunt je ridiculiteit de vrije loop laten door te zeggen:
"Hee, we hebben zo pauze hè..? Zin om te sumoworstelen in tangaslip?"

Je kunt mensen in verlegenheid brengen (wel op een positieve manier) en zo een echte glimlach teweeg brengen.
"Wauw, ik vind je oprecht één van de mooiste mensen die ik ooit heb gezien."

Een mop vertellen kan werken, mits je een goede mop hebt en 'm goed kan vertellen. Je loopt immers altijd het risico dat mensen uit beleefdheid lachen en je dus geen 'echte' lach krijgt.

Verder kun je mensen laten lachen uit blijdschap. Een cadeautje word zeer gewaardeerd, dus dat zal vast een echte lach tot gevolg hebben. Het hoeft niet groot te zijn, een klein presentje of iets zelfgemaakts is al goed. Maar goed, dit is natuurlijk geen zin.

Ieder persoon is anders. Stem daarop dus je tactiek af. Een compliment zal op extreem verlegen mensen niet goed werken, aangezien zij vaak zullen gaan blozen en het liefst door de grond willen zakken. Een mop voor iemand met een totaal ander gevoel voor humor zal eveneens geen echte lach teweeg brengen. Dus laat je leiden door de kennis die je over de persoon hebt. Een ECHTE lach wordt namelijk veroorzaakt door een ECHTE aanleiding tot lachen, en die is bij iedereen verschillend. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De fotograaf heeft een keer tegen mij gezegd: "lachen kreng!"
Hielp wel! :) Kijk wel uit tegen wie je dit zegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeg gewoon je string is gevallen werkt meestal :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als Gaston zeggen: Goeeeeeeeeedemidaggg, en dan met een gouden envelop zwaaien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hebben jullie ook altijd wat in jullie kont zitten (ene hand naar kont, andere hand foto maken).

Of de burger king, GRILL CHEESE!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat handig werkt, is een camera op statief met een afstandbediening (kabel-ontsluiter). Je moet dan niet NU lachen, maar je kan de foto maken als de persoon ontspannen is en op een natuurlijke manier lacht.
(ok, dan moet je nog steeds de persoon aan het lachen maken, maar in ieder geval is het moment veel natuurlijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar denk je nu aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Vertel vooraf een leuke mop
- Doe gek achter de camera