De verschillende kunstacademies bieden veel verschillende opleidingen aan. Elke opleiding biedt andere mogelijkheden.

Beroepen waarvoor je terecht kunt bij de kunstacademie zijn bijvoorbeeld interieur ontwerper, fotograaf, modeontwerper, vormgever, grafisch ontwerper, product design en animator.

Je kunt het beste kijken op de website van die kunstacademie waar je wellicht naartoe wilt. Daar staat per opleiding veel informatie. (Als je bezig bent met het maken van een studiekeuze raad ik je aan veel open dagen te bezoeken en vooral mee te lopen. Behalve het beroep moet de opleiding zelf je natuurlijk ook leuk lijken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog een mogelijkheid is leraar worden.