"Hoe heet de schilder en de titel van dit schilderij? Het is een schilderij dat ik jaren geleden gezien heb in het Museum Boymans-Beuningen."

Picture for question
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Ik zou gokken: René Magritte of Salvador Dalí. Via www.tineye.com, de "omgekeerde plaatjeszoekmachine" vind ik niet één resultaat...dat vind ik heel vreemd. Kan je van de foto de tekst onderaan het schilderij vergroten en dan goed lezen? Daar staat misschien meer informatie!

Het beste antwoord

Dat is "Une nage de verre"van Auguste Mambour, geschilderd in 1926
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Wat heb je dat goed en snel gevonden! Complimenten! Wel een vreemde titel voor de wat er te zien is op het schilderij: "Een zwembad van glas" of "Een glazen zwembad".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad snel gevonden. Ik zat het zelf in de hoek van Malevitsj te zoeken, maar zat dus duidelijk op het verkeerde spoor.
Intrigerend schilderij trouwens. Man zonder inhoud die vanuit een cocon in de lucht uitkijkt op Zuid-Amerika? Maar die titel dan.
paulus811
11 jaar geleden
Dan verdien je gewoon een dikke vette +!
paulus811
11 jaar geleden
Bijna 10.000 Ihave! Ik heb er twee weken geleden gebak voor gehaald!
Ajah
11 jaar geleden
Perfect antwoord. Bedankt