Wie weet meer te vertellen over dit schilderij 03?

Ook hier weet ik verder niets over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken het schilderij niet, ik weet wel dat schilderijen met het onderwerp zigeuners over het algemeen weinig opbrengen ;)

Antwoorden (1)

het lijkt op een zigeunermeisje met kind, en nogal, maar dat is wel weer moeilijk te zeggen vanaf een plaatje op de computer, amateuristisch. het lijkt op het beroemde schilderij van het zigeunermeisje die heel Nederland in de jaren 60 aan de muur had hangen.
Is er een handtekening? welke verf is er gebruikt? kun je dat zien? Hoe ziet de lijst er uit? is het een oude lijst? kijk eens naar de achterkant, ziet die er oud uit? oude spijkers b.v.
Vraag anders na bij een Kunstgalerie of veilinghuis of antiekwinkel.