Weet iemand wie dit kunstwerk heeft gemaakt? zie bijlage.

Er staat linksboven wel een naam, maar ik kan dat niet "ontcijferen"...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry kan het niet vinden en niet lezen. Het gaat over columbus die terugkwam naar spanje van een expeditie met indianen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat klopt inderdaad.
Ik had hem ook al vergroot, maar dan wordt het niet echt duidelijker..iets van Victor A en dan nog wat...
Maar in ieder geval bedankt voor het proberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, kunstwerk....meer categorie schoolplaat á la Jetzes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Moolkeesje: okay..ik vind de Sixtijnse Kapel ook mooier hoor..maar we moesten dit even uitzoeken voor schoolopdracht..vandaar : )

Het beste antwoord

Het stelt Columbus aan het hof van Barcelona voor. De maker is onbekend. Het werd in 1893 gepubliceerd door L. Prang & Co. Victor A. Searles gebruikte de afbeelding voor zijn boek over Columbus, en zo is het bekend geworden en nu als rechtenvrije poster te koop.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel goed Amadea!! +