hoe behoud je de vorm in dit soort kunst?

hier zie je een kunstwerk van afval, maar wel in een perfecte vorm, hoe kan je dit zelf doen? alvast bedankt!

http://duurzaamkantoor.blogspot.com/2010/05/prachtige-kunstobjecten-uit-afval.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ten eerste bepaal je een vorm (vogel, vis , mensenhoofd enz. enz.). Dan vorm je met het afval een model (nog niet samenhangend, maar plaatsbepalend, wat komt waar) op een steunvorm, van bijvoorbeeld kippengaas met kranten eromheen. Vervolgens kit je alle afval vast met kit of lijm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mooi! :-)

Hoe je die vorm behoudt, lijkt me simpel. Hij zet alles stevig in elkaar met schroeven en bouten.

Misschien bedoel je hoe hij die perfecte vorm krijgt? Sewell heeft een enorme verzameling troep in zijn atelier; netjes opgeborgen in categorieen. Als je kunt kiezen uit 100.000 stukjes rommel, dan valt er na lang zoeken best iets te vinden dat past. Bovendien is het voornamelijk hout, plastic en blik, en met die laatste 2 valt aardig wat te manipuleren, door b.v. te buigen en te vouwen. Komt nog bij dat de beste man ook wel een zaag of een schaar in de buurt zal hebben.

http://www.leosewell.net/artwork.php?which=14