Misschien dat "fashion" voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel zaken (zelfs wetenschap) zijn aan mode onderhevig,
misschien wil de schilder dit aan de kaak stellen omdat het vaak niet doelmatig is.
Het mooie van schilderijen en gedichten is dat je vrij bent om ze te interpreteren, je kunt dus nooit zeggen: de schilder (dichter) heeft dit of dat bedoeld. Daarmee zou je de kunst tekort doen.