hoe maakt ik de vlekken die pritt buddies achterlaten schoon?

Ik heb witte muren en ook een erg strenge huiseigenaar. Ik ga binnenkort verhuizen en mag geen vlekken achterlaten op de muren... of ik mag het zelf nog eens overschilderen. Ik had posters hangen met Pritt buddy, maar dat laat dus vlekken achter... Hoe moet ik die wegkrijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.6K

Antwoorden (2)

met warm water...
vooral pritt laat zich makkelijk oplossen met warm water...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de vlekken te bedekken met een klein beetje witte tandpasta. Dat dekt erg goed. Schoensmeer zou ook kunnen.