Theelichtjes? Kaarsjes bedoel je? Een beetje warm maken (smelten) boven een gasvlammetje en tegen elkaar lassen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem aan dat je waxinelichtjes bedoelt (voor mij bekendere benaming)

Een eenvoudige manier is het kaarsvet te "smelten" en dit te laten stollen. Zo "plakken" ze ook aan elkaar. Je kunt ook wat kaarsvet op de randen van 2 tegen elkaar aanliggende waxinelichtjes laten druppen en dit laten stollen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een voordeel hiervan:

De lijm die je anders gebruikt zal indien deze verbrand worden ook schadelijk zijn. Beter niet doen dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een voordeel hiervan:

De lijm die je anders gebruikt zal indien deze verbrand worden ook schadelijk zijn. Beter niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echt om de kaarsjes zelf gaat, dan zijn ze zelf de beste lijm. Een beetje verwarmen (of kaarsvet van een andere (stearine)kaars gebruiken om te plakken. Appeltje eitje - al wordt het niet altijd zo stevig als je zou willen. Dan zou je ze allemaal samen op een vel bakpapier moeten zetten, een vorm er omheen vouwen en die helemaal vullen met kaarsvet rondom alle kaarsjes.

Als je houdertjes of zelfs kandelaartjes bedoelt : dat zijn vaak de meest uiteenlopende materialen, en daarvoor is nog altijd het beste : het lijmpistool. Plakt alles, maar dan ook ALLES aan elkaar, en is altijd weer te verwijderen.