Er zijn er nog enkele via internet te koop. In de winkels is de voorraad op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wegens het verwijderen van mijn vraag over kennisvermeerdering van downloaden (met welke app kan ik het snelste filmpjes van youtube downloaden) (verwijst naar illegale inhoud???!!!)moet ik deze vraag wel sluiten om nog enigszins puntencompensatie te krijgen.
Je antwoord was echter waardeloos, ik ga toch geen 2ehands onderbroeken kopen, waarschijnlijk nog ongewassen ook!

Andere antwoorden (1)

Ik ben vanochtend nog bij boetiek Z geweest en ik heb ze niet meer zien liggen. Volgens mij was dat gewoon een eenmalige actie toen.