Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er meer te vertellen over dit schilderij 02?

Weet hier ook niets over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
579
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee maar veel zal het niet waard zijn, want het perspectief van die geit is nogal raar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dat een kenmerk van de kunstenaar? DAt hij alles mooi maakt, behalve één klein detail? :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ja goeie!
En bovendien, dat van mij is helemaal geen argument. Die schilderijen van picasso kloppen immers ook van geen kanten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga er eens mee naar een antiquair, die kan je er vast wel iets over vertellen...
Amadea
12 jaar geleden
Grappig dat je kan zien dat het op het moment van de foto daar 27 graden boven nul was!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21 volgens mij :D maar inderdaad
Pieter2011
12 jaar geleden
Misschien een goed idee om de vraag op dit forum te zetten: http://www.museumserver.nl/phorum/list.php?3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind het een heel leuk schilderij. Volgens mij staat de geit op een talud (helling). Maar als je er meer van wilt weten raad ik je aan om bij een kunsthandelaar langs te gaan, met het echte schilderij natuurlijk. Zo'n fotootje laat niet genoeg details van het schilderij zien.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

moet je even naar kunst en kitsch gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zelf het antwoord niet weet, mag je dit ook bij een reactie plaatsen!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding