Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie is de tekenaar (initialen zijn JOH) van die heel erg willekeurige tekeningen?

Ik ben echt al een hele tijd op zoek naar de tekenaar met de initialen JOH (in zijn tekeningen staan deze altijd geschreven in een haaienvin). Zijn tekeningen lijken erg op die van where's waldo, alleen zijn ze nog een stuk chaotischer. Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haai Erwin,als je dit leuk vindt dan vind je Jan Sanders vast ook leuk..ik vind 'm beter zelfs ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Het mannetje rechtsonder op het plaatje heeft wel JOH op zijn rug. De andere plaatjes van Van Haasteren die ik heb opgezocht hebben dat ook. Maar geen idee waar het voor staat.
De voornaam die Jan van Haasteren bij zijn geboorte kreeg is Johannes. Vroeger hadden mensen met die naam de gewoonte om dat te noteren als Joh. Zie bijvoorbeeld Joh. Enschedé (gelddrukker), C. Joh. Kievit (schrijver jongensboeken), en Joh. 3:13 (bijbelboek). Misschien dat de tekenaar daarom signeert met de letters JOH.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding