Stoel met 2 functies. Hoe en wat?

Ik moet voor school een stoel maken met 2 functies, grootte maakt niet uit. Maar ik weet niet wat die 'met 2 functies' inhoudt. Hebben jullie misschien ideeën?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stoel welke ook een opstapje is, bv voor kleine mensen in de keuken, om uit de bovenste kastjes dingen te halen??

elektronica doet het altijd goed, zo kan je bijvoorbeeld een afstandsbediening in de armleuning inbouwen of bijvoorbeeld een radio met boxjes gebruiken. of je kiest voor iets heel simpels zoals bijvoorbeeld een aantal lades uit je stoel;) Toegevoegd na 15 minuten: ik vond ook nog plaatjes van pc stoelen en lamp stoelen, ook stoel- tafel combinaties zijn veel te vinden

Een stoel maken,met een bladgedeelte,waarop de gebruiker zijn/haar tijdschrift op een makkelijke manier kan lezen. Zo'n bladgedeelte imoet men er dan wel los op kunnen zetten,zodat het er op gaan zitten eenvoudiger gaat. Verder zou U nog kunnen denken aan een stoel met wieltjes er onder,maar waarop wel van die remstukjes op zitten! Groet:Zoekertje

Ooit als basis een houten kubus van 40x40x40 cm gebruikt. Diende als - speelgoedkist met deksel - in U-vorm met tussenschot: als stoel - om op te zitten - om in te zitten (gekanteld) en tevens - om op te staan om klusjes te doen. Ca 35 jaar gebruikt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100