Wat zou ik voor deze porseleinen poppen kunnen vragen?

Ik heb deze van echt porseleinen poppen in mijn jeugd gekregen. Heeft iemand enig idee wat ik er nu nog voor zou kunnen krijgen? Of hoeveel ze nog waard zijn?

Ik verkoop deze poppen als een stel.
en niet apart.

Toegevoegd na 22 uur:
DIT IS GEEN ADVERTENTIE!!
IK WIL WETEN WÁT ZE WAARD ZIJN EN NIET WÍE ZE WIL

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien kan je even rondneuzen op Marktplaats. Dan heb je een goede indicatie van de prijzen die voor dergelijke poppen worden gevraagd en geboden.

Mocht je dat te onduidelijk vinden, dan kan je ook informeren bij een antiekzaak, die ook spulletjes uit grootmoeders tijd verkoopt. De prijzen voor dergelijke hebbedingen wil nogal eens wijzigen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.marktplaats.nl
www.speurders.nl
www.tweedehands.nl
zijn sites waar je deze poppen te koop kunt aanbieden, niet hier op Goeievraag, want je geeft aan ze beide te verkopen, daarmee maak je nu een advertentie in plaats van een vraag...