Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Van PowNed! Waarom? Omdat het kan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Nee, ik heb internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
al vanaf de oprichting lid van BNN. Gewoon om die jongens en meiden te steunen. Heb nie zoveel met andere omroepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier ook Powned. Frisse wind zou fijn zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben niet meer lid. Een omroepblad staat vol reclame, en teletekst en internet volstaan om te vinden wat er op tv is. De grote omroepen blijven sowieso in het bestel, en dus zul je als individu alleen invloed kunnen hebben op de nieuwkomers.

Het huidige omroepbeleid voor nieuwe omroepen bestaat er oa uit om 50000 leden te hebben.

Voor goede nieuwkomers zou ik wellicht een lidmaatschap over hebben, zoals ik destijds deed voor BNN. Die omroep was vernieuwend in het omroepbestel, iets wat ik van de huidige nieuwkomers niet verwacht.

Ook de omroep als LLink heeft voor mij afgedaan. Hoe kun je nu reisprogramma's maken als groene omroep? En bovendien bewust schulden maken waardoor je als omroep in de problemen komt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben lid van PowNed vanwege ergernis over de inteeltbende bij de publieke omroep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, van Avro, PowNed en BNN. Eigenlijk vooral vanwegen de cadeau's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sinds kort van POWNED! Waarom.... omdat ik het goed vindt als POWNED in het publieke bestel komt en omdat ik denk dat het een goede toevoeging zal zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, van drie stuks: VPRO (vergeten op te zeggen), Llink en BNN omdat ze vernieuwend zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding