Welke mediums zijn er om olieverf mee te mengen? Waar kun je lijnzaadolie kopen? Hoe krijg je magic quote van Bob Ross'?

Olieverf! Tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Olieverf meng je met lijnzaadolie.
Lijnzaadolie is aan te schaffen bij een winkel of website voor schildersbenodigdheden of bij een hobbyzaak.
Die magic quote krijg je door veel Bob Ross dvd's te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
olieverf is een verf waar de hars lijnzaadolie is dat vannature hard wordt, je kunt dat met terpentijn verdunnen, dat is beter dan terpentine.
Lijnolie en tepentijn zijn te koop bij o.a. de Labshop in Twello

Gerrit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijnzaadolie kan je kopen bij reformwinkels zoals "de tuinen" of gewoon bij de betere verf winkels