Hoe kan je een 23-gaatjes perforator verfraaien (a.k.a. pimpen)?

Zie mijn andere vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/mooie-23-gaatjes-perforator-vinden.10978#67457
Ik vind er nergens één, dus ik ga maar een standaard 23-gaatjes perforator kopen, maar ik heb geen idee hoe je deze op een duurzame, redelijk professioneel uitziende manier kan verfraaien.
Iemand tips?
En misschien een soort folie die er overheen kan om het verfraaide gedeelte te beschermen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze zien er allemaal nogal saai uit inderdaad.... De metalen delen graveren met patronen / De handel-knop vervangen door iets anders... Iets originelers ( ongetwijfeld minder handig dan de standaard bol maar wel humor ; ..een dildo? een blaasbal van een ouderwetse claxon ? bedenk maar wat geks dat je er op kunt monteren )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou hem kunnen fineren en lakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vergulden, zoal in de renaissance...