Waarom is het stemmen in belgie voor so you think you can dance goedkoper dan in nederland?

In Nederland kost stemmen voor het progamma so you think you can dance €0.90. In belgië betaal je hiervoor €0.75 terwijl de stemmen voor dezelfde afleveringen zijn en even zwaar meetellen. Waarom doen ze dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Stemmen per sms is in Nederland duurder dan in Belgie, dit heeft niets met 'so you think you can dance' te maken. Er is gewoon spraken van verschillen in regelgeving.

In België kost stemmen via sms over het algemeen 50 cent bij een enkele sms en 75 cent wanneer je een bevestigings sms terug krijgt (wat hier dan waarschijnlijk het geval is). Meer mag er niet gerekend worden.
In Nederland mogen de meeste sms diensten tot 1,50 euro per sms rekenen. De prijs van sms-voting is meestal 1,30 (ongeacht of er een bevestigings sms terug komt). Hier is het beduideld lager... misschien om het verschil met België niet ál te groot te laten zijn.

Waarom ze voor Nederland niet ook gewoon 75 cent rekenen... tja... ze willen toch verdienen hè.