Met en beetje fantasie en handigheid kom je een heel eind.Zie afbeeldingen.Dat wil zeggen als hij door wil komen,de helft van de tijd gaat dat fout bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een krokodil, als je zijn staart niet mee rekend. Zelfs zijn huid wordt voor schoenen gebruikt (helaas).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met veel creativiteit kan je daar een krokodil van maken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pantoffeldiertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De teengedeelte van een schoen kun je opensnijden of knippen en dan heb je het begin van een bek. Je kunt er dan van alles van maken van krokodil tot eend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk dier met poten, kun je schoenen aantrekken...