Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

met sinterklaas moet ik een surprise maken voor de vriend van mijn zus maar ik kan geen surprise bedenken!!!..

de vriend van mijn zus houdt veel van voetbal en geeft voetbal training.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Maak een voetbal van papier maché of las koperdraad aan elkaar vast en beplak de buitenkant met papier en plakband. Wees creatief! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een voetbalveld door een gipsmal te maken in de vorm van een voetbalveld en doe hier je cadeautje in verwerken. Vervolgens de volledige gipsmal omringen met grasvormig matriaal. Belijning erop maken door middel van typex, en vervolgens eenvoudige doeltjes maken van het gewenste matriaal.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets met de 'middenstip' misschien.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een voetbal
natuurlijk meest voor de hand liggend MAAR maak hem van een vierkante kartonnen doos, voor jou lekker makkelijk EN zet er dan op (of bij in het gedicht) dat hij het ALLEREERSTE revolutionaire proefexemplaar krijgt van de voetbal die in 2011 internationaal zal doorbreken
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Een simpele surprise is denk ik ,de rode kaart!Maak het van karton of giet het van gips en maak er een heel leuk gedichtje bij. Of maak een grote beker (een grote emmer beplakken met goudfolie??) en zet er een leuke tekst op....Jammer dat ik er zelf niet meer aan doe..ik mis het om surprises te maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem een oude voetbal schoen spuit hem goud bevestig dit op een plank die je ook zilver of goud gespoten hebt. kadootje in de schoen of onder het houten blok. veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een heel speciale rode kaart voor schreeuwende ouders langs de lijn?
Of een paarse? met in een gedicht iets over paars aanlopen van ergernis over dat gedrag?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding