Hoe kun je gratis of megagoedkoop je huis inrichten als je echte helemaal geen cent te besteden hebt, en geen netwerk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Kringloopwinkel? Daar staan soms complete inboedels voor weinig...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Wees creatief, probeer kasten te verschuiven, zorg dat het altijd opgeruimd is, kijk of je nog een pot verf in de schuur hebt staan, en schilder de kast, of muur!

Maak eens een heel andere indeling van je kamer. Waar eerst de bank tegen de muur stond, zet daar bijvoorbeeld eens je kast neer. Weet je wel, zo iets.

Wees creatief!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
valt weinig te schuiven als er niets is
het is zo jammer dat de kraakwagendagen zijn afgeschaft!
over blijft de kringloopwinkel, of wellicht is er een weggeefwinkel bij jou in de buurt?
13 jaar geleden
Op marktplaats kan je vaak spullen gratis afhalen. En anders is er altijd:

http://www.haalgratisaf.nl/gratis/advertenties.php?categorie=meubels

Toegevoegd na 18 minuten:
Als je in de buurt van Enschede zit: Ik heb wel planten voor je te geef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de avonden langs de straten struinen, en voor al op de dagen dat er grof vuil weggegooid mag worden.
Ik dacht wel eens ik zou zo een tweedehands zaakje kunnen beginnen als ik alles van de straat pak.

Of ga naar een internetwinkel of bibliotheek en kijk daar op marktplaats als je zelf geen internet hebt.

Of kijk in een kringloop winkel.

Of hang kaartjes op in de supermarkten.

Toegevoegd na 57 minuten:
Hier een paar sites
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga na afloop naar de Luikse markt en kijk wat overblijft. Misschien mag je gratis meenemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De LUIKSE markt. Als je geen cent te makken hebt,m en je woont in Enschede. Tuurlijk......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, jij zult het wel weer beter weten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwestie van een heel klein beetje logisch nadenken, dacht ik .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jongens geen ruzie maken onder het vechten :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een luikse markt is een ander woord voor een vlooienmarkt in de buitenlucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Voor sommigen is het moeilijk hun ongelijk te erkennen. Uit frustratie geven ze dan maar een minnetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee sommigen zelfs blijkbaar : en dan had ik er nog niet eens een uitgedeeld ;-)
Maar inderdaad, het begrip Luikse markt voor rommelmarkt is me volkomen vreemd en ik had het nog nooit gehoord. Wel heb ik recentelijk het woord brocante geleerd voor rommel en dat bleek Vlaams, vandaar dat ik het in die hoek zocht. Nooit te oud om wat te leren, hoor.
Zit wel een vraag in trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sympathiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt me denk ik op het verkeerde been gezet door te spreken van DE Luikse markt. Zoals ik bij DE Zwarte markt aan die in Beverwijk denk, terwijl je hier en daar ook andere zwarte markten hebt (aangeduid met EEN zwarte markt). Ik heb er in elk geval een vraag over gesteld, want googelen levert niet echt resultaat op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook nog nooit van luikse markt gehoord
en brocante is een naam voor rommel die voor antiek-prijzen verkocht wordt...
Bij het grof vuil kijken. Er staat altijd wel wat meubilair dat je met een likje verf een nieuw gezicht kan geven. Op de markt zoeken naar een kraam met verf, waarvan de bussen zijn beschadigd of de kleuren niet meer gangbaar zijn, maar nog wel prima te gebruiken. Verder hebben gordijnenwinkels vaak graaibakken met lappen die over zijn, meestal te klein voor gordijnen, maar er zijn wel leuke kussenovertrekken van te maken. Zelfde geldt voor Leen Bakker, daar staan graaibakken met gordijnstoffen voor 2,50 die of zijn teruggebracht of verknipt. En dan natuurlijk de winkels van het Leger des Heils, heb je ook voor een schijntje een tv of bank of serviesgoed te pakken. Voorlopig kun je vooruit, dus succes!

Toegevoegd na 42 minuten:
Schiet me nog iets te binnen: aan het begin/eind van de maand wordt er meestal verhuisd, van wat er dan vaak op straat staat kun je ook een klein flatje inrichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een dagje bij het milieupark gaan staan en de mooiste dingen die je ziet langs komen meenemen. mensen komen daar toch om dingen weg te gooien als je iets moois ziet en de eigenaar aanspreekt voordat hij het weggooit moet je het voor niks mee kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet een kleine advertentie in een huis aan huis krant .
Er zijn genoeg mensen die de zolder vol hebben staan en het kwijt willen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige steden hebben een weggeefwinkel. Verder zou je in de supermarkten in je buurt briefjes op kunnen hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan neem ik ook aan dat je geen auto heb,misschien heb je iemand die met je mee kunt (vervoer heeft)ga je rommel markten af ,die staan in de krant onder advertenties.Daar koop je heel goedkoop spullen voor je huis in te richten.Ja op marktplaats (gratis)kun je natuurlijk ook je huis inrichten ,maar zoals je vermeld heb je geen netwerk dat is jammer.Misschien een internet winkel?En dan kun je proberen of ze het bij je thuis brengen als het niet te ver weg is..