Hoe kan ik mijn schoenen zo hard mogelijk permanent laten glimmen?

Ik wil graag mijn schoenen permanent zo hard mogelijk laten glimmen en het nooit meer opnieuw hoeven te doen. Dus niet eens in de maand weer opnieuw oppoetsen.

1.5K
crispy
2 jaar geleden
Dan moet je lakschoenen kopen.
TurfGraver
2 jaar geleden
Ook lakschoenen zal je regelmatig moeten poetsen (als je ze draagt).
Pieterke
2 jaar geleden
Koop een schoenpoetsmachine. Dan hoef je niet meer zelf te poetsen.

Antwoorden (2)

Als je de schoenen draagt zullen ze altijd aan slijtage onderhevig zijn, waardoor glans verloren gaat. Als je ze permanent wil laten glanzen en nooit meer poetsen, dan zul je de schoenen in een goed afgesloten kastje moeten zetten.
2 jaar geleden
Er zijn een paar dingen die je kunt doen om ervoor te zorgen dat je schoenen er altijd op hun best uitzien. Investeer eerst in een goede kwaliteit schoensmeer en crème. Breng de crème of het poetsmiddel gelijkmatig over het oppervlak van de schoen aan, met een zachte doek. Zorg ervoor dat je de schoenen na het poetsen goed uitpoetst om een hoge glans te krijgen. Ten tweede, berg je schoenen op in schoenenzakken of -dozen om ze te beschermen tegen stof en vuil. Dit helpt ook de levensduur van je schoenen te verlengen.