Machiavelli - bordspel: dien je je actie kaarten af te staan aan de magier?

Als de magier er in zijn beurt ervoor kiest om zijn handkaarten te ruilen met een andere speler, horen hier dan ook de actiekaarten bij? Of gaat het enkel om de gebouwenkaarten die je dient af te staan?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je dient alle kaarten af te staan, zo was het ook in de eerste versie