Wie weet wat dit is, gevonden bij het opruimen van de boerderij van mijn opa?

Toegevoegd na 39 minuten:
Misschien kun je deze llink volgen https://drive.google.com/open?id=1ZiclDX7mNPp5ziARH6oTD7wnbi2GtwvVOQ

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een foto werkt verhelderend @Wiskas,
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb twee foto's bijgevoegd maar waar zijn die gebleven?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ben hier voor het eerst, zal wat fout gegaan zijn maar ik weet nog niet wat, misschien kun jij mij vertellen hoe de foto's toe te voegen.
jc54
6 jaar geleden
Foto uploaden geeft vaak problemen hier. Mij lukte het wel, toen ik de foto eerst opgeslagen had en als bestand toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb beide mogelijkheden geprobeerd maar dus niet gelukt, misschien werkt het niet vanuit een tablet, zal het een proberen met de PC
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan iemand nu een foto zien?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
foto gezien en denk dat het een kaarsen hanger is ivm de haak er aan een links de plaats waar een kaars in kan door de houding van de kandelaar hangt de kaars voorover zodat er geen direct brandgevaar is
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, heb hier nog een foto, dan kun je de bovenkant ook zien, ik vind hem wel aardig klein voor een kaars.
https://drive.google.com/open?id=1LOghcc_VJsN-GqQ8agU-u9ZNZytHUY20Gw
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb hem gevonden, het is een breischede, bedankt voor jullie moeite.

Antwoorden (1)

Misschien is het een oude toorts/kaarshouder?