Weet iemand of de modelspoorbaan in Cochem nog bestaat ?

Jaren gelden was ik in die omgeving met vakantie, en heb ik een modelspoorbaan daar bezocht. Weet iemand of die er nog steeds is ?

Inmiddels van de Cochemse VVV te horen gekregen dat deze niet meer bestaat, jammer !

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kan je er niets over vinden op het internet? Meestal is er wel een verwijzing naar als dit een toeristische waarde heeft...

Het enige dat ik van een kennis en modelspoorbaan fanaat weet is dat hij zo veel mogelijk modellen van oude stations wilt hebben. En de naam Cochem heb ik hem wel eens horen noemen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je deze?

http://www.osterthun.com/indexB.htm