Hoe maak je snel en simpel vals bloed?

Ik wil snel en simpel bloed maken en het liefst zonder al te veel spullen...
Ook spullen die je overal vindt en niet gans het land moet gaan doorzoeken...
Het is bedoeld om in mijn mond te doen, dus niet iets giftigs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
Feestwinkel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet ik een feestwinkel maken ??
Ritsuka
9 jaar geleden
In een feestwinkel te koop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat weet ik ook wel , maar ik wil weten hoe ik het MAAK...

Antwoorden (3)

ga paar kersen eten dan krijg jg ebeetje rood achtig spul watje kan gebruiken als bloed
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik een pak tomatensap of leng een blikje tomatenpuree aan.
9 jaar geleden
Breng water aan de kook in een pannetje en zeef er meel in. Doorroeren tot het een lekkere dikke massa zonder klonten is. Als alles netjes gemixt is kan je het kleurmiddel erin doen, weer roeren.
Je bloed is nu veels te rood, echt bloed is een beetje bruinig, daarvoor heb je de koffie nodig. Zorg dat je water, meel, kleurstof mengseltje lekker heet is, anders lost de koffie niet op. Roer de koffie door je nepbloed, laat het afkoelen en je hebt mooi filmbloed!
Owja, vers bloed is wat lichter van kleur dan oud bloed. Dus wanneer je oude wonden wil gaan maken moet je wat meer koffie door je ‘bloed’ mengen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wélk kleurmiddel?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik denk dat er voedselkleurstof wordt bedoeld