moet je betalen om je boot neer te leggen in woerden (zie uitleg)?

hallo
ik heb een bootje van 3.4 m maar moet ik betalen om hem neer te legen .
ik wil hem in de oude rijn leggen in woerden
ter hoogte van de Chinees de langen muur
aan de utrechtse straatweg
MAAR MOET IK ER VOOR BETALEN

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet even contact opnemen met de gemeente woerden of misschien kun je wat vinden op hun website. Waarschijnlijk moet je liggeld betalen.

Het beste antwoord

woon zelf in harmelen.
als je jou eigen plek wilt dan zul je er echt voor moeten betalen.
hoeveel weet ik niet precies.
het beste kun je het even navragen bij de gemeente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Contacteer de havenmeester van de Gemeente Woerden. Soms moet je alleen vanaf een bepaalde bootlengte betalen.