Is de band-it pinbar dezelfde als die van de rainbow loom?

Hallo, mijn band-it pinbar is kappot. Ik heb op internet gezien dat je een pinbar kunt bestellen van het merk rainbow loom als hij afgebroken is.
Alleen is mijn vraag nu: is het precies hetzelfde of is hij langer/dikker.?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is niet echt een verschil,
Maar die van rainbow loom is wel van betere kwaliteit,
Want ik heb een vriendin en die had een band-it pinbar en die is afgebroken na een week, en ik heb mijn rainbow loom nu al 2 maanden en er is nog niets mee,
Dus het verschil is de kwaliteit.
Ik raad aan om de rainbow loom te bestellen.