Wat zijn activiteiten die men op een vrijdagnacht zou kunnen ondernemen, buiten vragen en antwoorden op GV?

Ik kan niks verzinnen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

onaneren

een nachterlijk autoritje

st pepper's luisteren

Een geweldige film kijken . Ik kijk zelf nu naar " Breaking the Waves" Een mooie CD luisteren die je doet denken aan mooie momenten vroeger. Ik luister zelf nu naar Cat Stevens . Een droom opschrijven die je hebt onthouden. Leren 'GoBang ' spelen op internet ( wel even een account aanmaken) . Toegevoegd na 6 minuten: www.playok.com/en/gomoku/ ( ook veel andere spelletjes op deze site )

Slapen. Een lijstje maken met plannen voor de komende dagen. Muziek luisteren/spelen. (wel zachtjes voor de buren) Op Internet surfen, en zoeken naar moppen en/of leuke filmpjes. Op ``uitzending gemist`` kijken naar televisieprogramma`s die je nog niet gezien had. De kranten lezen op Internet. Je keuken schoonmaken.

Met een vriend(in) lekker op de bank een fles legen, hapje erbij, kletsen, gezellig doen. (heb t net gedaan kan t je aanbevelen). Goeie film kijken, muziek luisteren, uit gaan, je mandje in duiken, rondsurfen op internet, spelletje doen...

Stappen. Je hebt vast wel wat vrienden waar je heen kan gaan of waarmee je de stad in kan. Ik neem aan dat je studeert, in een studentenstad is altijd wat te doen, zeker op een vrijdagnacht.

Joh, er is zoveel te doen. Je kunt online een spelletje gaan spelen, een boek pakken, een DVD pakken, een taart gaan bakken, iemand wakker bellen en daar een gesprek mee aangaan. of... waarom zou je niet gewoon gaan slapen?

Een maraton lopen... Die duurt dan de hele nacht... :-))

Buiten zitten, en genieten van de sterrenhemel, mits het een heldere nacht is.

Jeetje, je kunt jezelf beter afvragen wat je niet kunt doen op de vrijdagnacht! Als je thuis wilt blijven; Kijk een leuke film Ga een goed boek lezen Laat je lekker sexueel verwennen door je partner Ga een spelletje online doen Als je weg wilt gaan: Duik een leuke kroeg in Ga een ritje met je auto maken Ga naar een discotheek Ga een nachtvoorstelling in de bioscoop Neem de eerste de beste vent uit de kroeg die je leuk vindt naar huis en ga los.

Een sudoku puzzel maken,maar je kan ook ffietsen op je home-trainer en dan lekker tv kijken

sex hebben met je partner

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100