Wat zijn activiteiten die men op een vrijdagnacht zou kunnen ondernemen, buiten vragen en antwoorden op GV?

Ik kan niks verzinnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

een nachterlijk autoritje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee.
Jammer dat ik geen auto heb, en ook geen rijbewijs...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan maar te voet he
st pepper's luisteren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beatles?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beste plaat ooit gemaakt, op de 4de van led zep na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha Menno jij ook retro . Ik luister naar Cat Stevens. Heb de beatles St pepper ook op vinyl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NovemberGraye wat vind jij leuke muziek van vroeger?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wild world... alhoewel ik altijd neig naar de versie van mr big. de beatles op vinyl... zuinig op zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja doe ik hoor . Helaas heb ik de plaat 2e hands gekocht en zitten er wat krasjes op.
Ben nu opzoek naar het blauwe en het rode verzamelalbum op vinyl. Luisterde ik vroeger altijd met mijn beste vriendin naar. Heerlijk . tijdloos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat ze de plaat heeft opgezet. it's 20 years ago today....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke muziek van vroeger ik leuk vind?
Teveel om op te noemen...
Hoe oud wil je het hebben?
Robert Johnson? ;)
De Beatles zijn leuk natuurlijk. Maar er is zoveel leuk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
robert johnsen, verkopen ze dat nog? die heeft toch zijn ziel aan mc. donalds verkocht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij was het aan iemand anders, maar ik kan me natuurlijk vergissen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldige gitarist, btw maar dat verhaal heb ik altijd dubieus gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat komt van iemand die net nog met Wilhelmina aan het bijkletsen was...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
apart he... maar nog meer gitaarhelden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet specifiek gitaarhelden. Jij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jimmy page met afstand, verder tom morrelo en joe perry omdat hij de reden was dat ik ging spelen. rock on!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o ja en die gast van bzn, koele duud
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Yardbirds, Led Zeppelin... Kickass!
Enneh, BZN?
Ik heb me er nooit in verdiept. Vergeef me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga maar eens slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil ooit nog is met jimmy jammen, en dan een van zijn gibsons jatten. hij heeft er toch zat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
slaapse
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha ik ben nog wakker maar mijn internet verbinding crashte . Kon niet meepraten :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog wel de plaat van cat stevens afgeluisterd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja , steeds opnieuw. Een nummer "zit " in mijn hoofd en speelt door als de plaat is afgelopen...
Een geweldige film kijken . Ik kijk zelf nu naar " Breaking the Waves"

Een mooie CD luisteren die je doet denken aan mooie momenten vroeger. Ik luister zelf nu naar Cat Stevens .

Een droom opschrijven die je hebt onthouden.

Leren 'GoBang ' spelen op internet ( wel even een account aanmaken) .

Toegevoegd na 6 minuten:
www.playok.com/en/gomoku/ ( ook veel andere spelletjes op deze site )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus jij zit op GV terwijl je een film kijkt terwijl je een CD luistert?
Hoezo 'mannen kunnen niet multitasken'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eén voor één hoor . Ga nu even door met de film :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi is ie heh.. Breaking the Waves..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Briljant4u. Aan het eind had ik tranen in mijn ogen ... Wat een ongelofelijk rijke film . Schitterend . Prachtig. Ik was diep onder de indruk...
Slapen.

Een lijstje maken met plannen voor de komende dagen.
Muziek luisteren/spelen. (wel zachtjes voor de buren)
Op Internet surfen, en zoeken naar moppen en/of leuke filmpjes.

Op ``uitzending gemist`` kijken naar televisieprogramma`s die je nog niet gezien had.

De kranten lezen op Internet.

Je keuken schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een vriend(in) lekker op de bank een fles legen, hapje erbij, kletsen, gezellig doen. (heb t net gedaan kan t je aanbevelen). Goeie film kijken, muziek luisteren, uit gaan, je mandje in duiken, rondsurfen op internet, spelletje doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer genoeg wonen mijn vrienden allemaal iets te ver weg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan lekker op de bank fles legen ZONDER vriend(in), hapje er bij, filmpje kijken, etc... lekker relaxen dus.
Stappen. Je hebt vast wel wat vrienden waar je heen kan gaan of waarmee je de stad in kan. Ik neem aan dat je studeert, in een studentenstad is altijd wat te doen, zeker op een vrijdagnacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Joh, er is zoveel te doen.
Je kunt online een spelletje gaan spelen, een boek pakken, een DVD pakken, een taart gaan bakken, iemand wakker bellen en daar een gesprek mee aangaan.
of... waarom zou je niet gewoon gaan slapen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een maraton lopen... Die duurt dan de hele nacht... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten zitten, en genieten van de sterrenhemel, mits het een heldere nacht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje, je kunt jezelf beter afvragen wat je niet kunt doen op de vrijdagnacht!

Als je thuis wilt blijven; Kijk een leuke film
Ga een goed boek lezen
Laat je lekker sexueel verwennen door je partner
Ga een spelletje online doen

Als je weg wilt gaan: Duik een leuke kroeg in
Ga een ritje met je auto maken
Ga naar een discotheek
Ga een nachtvoorstelling in de bioscoop
Neem de eerste de beste vent uit de kroeg die je leuk vindt naar huis en ga los.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een sudoku puzzel maken,maar je kan ook ffietsen op je home-trainer en dan lekker tv kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sex hebben met je partner