Ik weet niet of er een club bestaat ,ik heb zelf een verzameling gehad en heb alles verkocht op de Darlingmarkt in Rijswijk ,google eens Darlingmarkt in Rijswijk rommelmarkt dagen .Daar staat altijd iemand die het verkoopt . Die persoon heeft werkelijk zo'n groot assortiment . Het is helemaal geweldig .
Het enige wat ik bewaard heb is het bewegende aapje met de bekkens .Die draai je op en dan beweegt hij van links naar rechts en slaat met zijn bekkens . Ik hoop dat je iets aan dit antwoord hebt. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat ik kon vinden was deze website:
http://www.blikspeelgoed.nl/
Maar daar hangt niet echt een club aan vast. Wellicht kun je via de eigenaar van de site in contact komen met andere verzamelaars?