Ik wil graag kleding leren maken, waar kan ik een advertentie plaatsen?

Ik wil graag kleding maken( kleding naaien) alleen wil ik graag individueel. Dus iemand komt bij mij of ik bij diegene thuis. Op marktplaats was geen succes. Waar kan ik het beste adverteren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien kun je een briefje neerleggen bij een stoffenzaak of fourniturenzaak. Of je kunt kijken waar les wordt gegeven in jouw buurt, en zelf contact opnemen met degene die lesgeeft. Ken je niet iemand die goed naait? Op zich heb je niet zo heel veel les nodig om te leren naaien, een paar keer samen achter de machine en je komt al een heel end.
Overigens heb ik in een groep naailes gehad, en dat was wel heel leuk hoor! We waren met ongeveer 12 leerlingen en 2 naaijuffen, maar we leerden ook heel veel van elkaar. En iedereen was met zijn eigen project bezig, iedereen op zijn eigen niveau. het is dus niet zo dat je precies moet maken wat er voorgeschreven wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In plaats van zelf te adverteren, kun je beter op Google kijken onder "privé naailes". Dan kom je veel aanbieders tegen.
Waarschijnlijk ook wel iemand in jouw buurt.
Houdt er wel rekening mee, dat individuele lessen wel wat duurder zijn, dan in gezelschap.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt eigenlijk het beste een advertentie in een wijkblad plaatsen, dan zit je dichtbij huis.
ook bij een wijkcentrum een briefje aan de muur doet vaak wonderen of
bij de supermarkt, altijd veel animo voor de advertenties.

als je besluit om toch in groep-vorm les te nemen, in de margriet stond vroeger eind van de zomer/herfst altijd een oproep voor de wintercursus naailessen die weer begonnen.
ik heb dat ook gedaan en kan je vertellen dat je genoeg aandacht krijgt en dat het gezellig is.

succes!