Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag kleding leren maken, waar kan ik een advertentie plaatsen?

Ik wil graag kleding maken( kleding naaien) alleen wil ik graag individueel. Dus iemand komt bij mij of ik bij diegene thuis. Op marktplaats was geen succes. Waar kan ik het beste adverteren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
605

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien kun je een briefje neerleggen bij een stoffenzaak of fourniturenzaak. Of je kunt kijken waar les wordt gegeven in jouw buurt, en zelf contact opnemen met degene die lesgeeft. Ken je niet iemand die goed naait? Op zich heb je niet zo heel veel les nodig om te leren naaien, een paar keer samen achter de machine en je komt al een heel end.
Overigens heb ik in een groep naailes gehad, en dat was wel heel leuk hoor! We waren met ongeveer 12 leerlingen en 2 naaijuffen, maar we leerden ook heel veel van elkaar. En iedereen was met zijn eigen project bezig, iedereen op zijn eigen niveau. het is dus niet zo dat je precies moet maken wat er voorgeschreven wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In plaats van zelf te adverteren, kun je beter op Google kijken onder "privé naailes". Dan kom je veel aanbieders tegen.
Waarschijnlijk ook wel iemand in jouw buurt.
Houdt er wel rekening mee, dat individuele lessen wel wat duurder zijn, dan in gezelschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt eigenlijk het beste een advertentie in een wijkblad plaatsen, dan zit je dichtbij huis.
ook bij een wijkcentrum een briefje aan de muur doet vaak wonderen of
bij de supermarkt, altijd veel animo voor de advertenties.

als je besluit om toch in groep-vorm les te nemen, in de margriet stond vroeger eind van de zomer/herfst altijd een oproep voor de wintercursus naailessen die weer begonnen.
ik heb dat ook gedaan en kan je vertellen dat je genoeg aandacht krijgt en dat het gezellig is.

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding