Wat voor freeware programma?

Ik ben 12, ik vind dingen maken leuk, zoals animaties, Pivot Stickfigure Animator bijvoorbeeld. Leuk vind ik veel zelf doen. Vraag in reacties voor meer info.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of iets anders wat ik kan doen, filmpjes maken vind ik leuk, onderzoekjes etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Misschien is Blender iets? Wel erg pittig op je leeftijd.
Tijd geleden is er een "promotiefilm" mee gemaakt in Amsterdam:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je google SketchUp wel leuk zal vinden. Dat is een freeware 3D programma dat vrij makkelijk aan te leren is, en waarmee je supermooie dingen en animaties kan maken. Je kan bijvoorbeeld je eigen huis en buurt nabouwen en daar een animatie van maken.
Is heel leuk om te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga dit inderdaad even doen, die van boks is erg lastig
Google sketch up is een makkelijk en leuk programma om mee te werken. Ik gebruik zelf een Demo van Cinema 4d 11 die is gratis te downloaden gekregen. Het hele pakket heb ik ook gratis gehad.
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Graphic-Editors/CINEMA-4D.shtml