Pak m bij het uiteinde beet. Hou de boemerang naar achteren leunend, iets scheef t.o.v. de grond, en gooi hem weg, zo dat je met je pol hem in rondjes draaiend (tollend) door de lucht laat vliegen.

Doe dit overigen op plekken met weinig mensen. Ik heb een keer iemand het ziekenhuis ingegooid..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het heeft met het gooien te maken vanuit te pols en de wind die er staat.
met welke hand je ook gooit, de punt van de boemerang moet naar buiten wijzen.
de platte kant moet naar onderen en de bolle kant dus naar boven.

met 1 boemerang heb je niet altijd hetzelfde effect (ligt aan de wind) maar ga gewoon oefenen dus om te kijken of je de basis onder de knie kan krijgen.

(wel op tijd bukken als het lukt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het met bovenstaande uitleg toch nog niet helemaal lukt, heb je hier een instructiesite...

http://plox.info/leerspellen/games/boemerang.swf