Hoe zoek je een geocache?

Software gebruik ik op mijn android telefoon Groundspeak Geocaching.

Het is nu ongeveer al de 5e keer dat ik ben gegaan en nooit iets heb gevonden. Mijn telefoon zegt op een gegeven moment. Links is de bestemming. Je kan ook op hint drukken bij mij staat bij hint: Een meter van de boom met twee stammen. Wij zoeken en zoeken maar maar kunnen niks vinden wat doen we nu verkeerd? We gaan dus zo maar ergens heen is dat ook wel goed. En hoe ziet het er precies uit. We willen het zo graag een keertje echt vinden doen we iets verkeerds nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Vraag op het forum (link) eens of er iemand met je meegaat. Je kan dan kijken of beide apparaten hetzelfde aangeven en of je wel op de goede manier zoekt.

Verder; kijk of je niet te moeilijke caches doet (bovenaan de moeilijkheidsgraad) en begin met eenvoudige oppikkertjes (niet de multi's dus) in je buurt.

Je hoeft nooit te graven, vaak ligt er iets afwijkends in de buurt (een hoopje stokken, een steen en dan ligt het er onder).

Kijk ook hoe groot de cache is die je zoekt (een minimagneetje ter grootte van een grote duimnagel, een filmkokertje of een grote bak) dit kun je ook bovenaan zien.

Succes